37

آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ جاری، پاکستان کی بدستور ساتویں پوزیشن

آئی سی سی کی طرف سے ٹی ٹوئنٹی کے بعد ٹیسٹ رینکنگ بھی جاری کر دی گئی۔

طویل طرز کی کرکٹ میں بھارت کا راج ہے، بیٹنگ میں پاکستان کے اظہر علی نویں نمبر پر ہیں، بولنگ میں پاکستان کے 2 بولرز محمد عباس اور یاسر شاہ ٹاپ ٹین میں جگہ بنانے میں کامیاب رہے ہیں، محمد عباس چوتھے اور یاسر شاہ دسویں نمبر پر ہیں جبکہ ٹاپ فائیو کی آل راﺅنڈر کیٹگری میں کوئی بھی پاکستانی کھلاڑی جگہ نہیں بنا سکا۔

تفصیلات کے مطابق انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے ٹی ٹوئنٹی کے بعد ٹیسٹ کی بھی نئی رینکنگ جاری کر دی ہے جس میں پاکستان کے اظہر علی نویں نمبر پر ہیں، بھارتی کے ویرات کوہلی بدستور پہلے نمبر پر ہیں، نیوزی لینڈ کے ولیم سن دوسرے، آسٹریلیا کے اسٹیو اسمتھ تیسرے، بھارت کے پجارا چوتھے، انگلینڈ کے جوئے روٹ پانچویں، آسٹریلیا کے ڈیوڈ وارنر چھٹے، سری لنکا کے کارونارتنے ساتویں، جنوبی افریقہ کے ڈین ایلگر آٹھویں، پاکستان کے اظہر علی نویں نمبر پر براجمان ہیں۔

بولنگ میں پاکستان کے دو بولرز محمد عباس اور یاسر شاہ ٹاپ 10 میں جگہ بنانے میں کامیاب رہے ہیں، محمد عباس چوتھے اور یاسر شاہ دسویں نمبر پر ہیں۔ جنوبی افریقا کے رابادا کا راج ہے، انگلینڈ کے اینڈرسن کی دوسری، جنوبی افریقہ کے فلینڈر کی تیسری، پاکستان کے محمد عباس کی چوتھی اور بھارت کے جدیجہ اور ایشون کی بالترتیب پانچویں اور چھٹی پوزیشن ہے۔

آل راﺅنڈر کیٹگری میں پاکستان کا کوئی بھی کھلاڑی ٹاپ فائیو میں جگہ نہیں بنا سکا۔ بنگلہ دیش کے شکیب الحسن سرفہرست ہیں، بھارت کے جدیجہ دوسرے، جنوبی افریقہ کے فلینڈر تیسرے، ویسٹ انڈیز کے جیسن ہولڈر چوتھے اور انگلینڈ کے بین اسٹوکس پانچویں نمبر پر ہیں۔

ٹیسٹ رینکنگ میں پاکستان ساتویں پوزیشن پر قابض ہے، بھارت کا طویل طرز کی کرکٹ میں راج ہے، انگلینڈ دوسرے، جنوبی افریقہ تیسرے،  نیوزی لینڈ چوتھے، آسٹریلیا پانچویں، سری لنکا چھٹے، پاکستان ساتویں، ویسٹ انڈیز آٹھویں ، بنگلہ دیش نویں جبکہ زمبابوے دسویں نمبر پر ہے۔

The post آئی سی سی ٹیسٹ رینکنگ جاری، پاکستان کی بدستور ساتویں پوزیشن appeared first on ایکسپریس اردو.



Source link

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں